Direktlänk till inlägg 5 december 2013

Kvällsmat

Av Mathilda - 5 december 2013 18:14

Hej, har precis ätit kvällsmat. #kvällsmat

Detta kommer att bli ett randominlägg.

   I dag så har jag jag varit i skolan, som vanligt. Vi gjorde inget speciellt förutom att vi tränade på luciasånger. Vi tränar väldigt mycket på luciasånger just nu. Gör ni det?

Igår och i förrgår gjorde jag två långa och läsvärda inlägg. Men sedan råkade jag radera båda...

I helgen så tror jag att jag och mamma ska fota lite nya bilder. Mimo tar fotona på mig! Om ni undrar vem mimo är så är det min mamma men det är bara att jag kallar mamma för mimo. ;)

Igår så skulle jag egentligen rida men det blev inte så för att mimo är borta... Saknar både mamma och ridningen/hästarna!


// Mathilda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 25 augusti 2014 19:26

Hej, nu har jag bytt portal till blogg.se. Min nya blogg heter missthildis.blogg.se. Så ni får jättegärna sprida den bloggen! Kommer numera blogga på min nya blogg! ...

Av Mathilda - 25 augusti 2014 16:27

Hej nu kommer ett inlägg där jag skriver lite åsikter om skolan som jag har. Skola- bara ordet skola får säkert många att tänka på prov, tidiga mornar och LÄXOR. Det brukar jag också tänka, kan vara väldigt jobbigt. Men, skolan är ett måste. Utan...

Av Mathilda - 25 augusti 2014 06:47

Hej! Idag är det skola igen! Längtar efter kompisarna! I dag börjar vi kl 08:50 istället för klockan åtta. Idag vet jag inte om vi ska rida. Får hoppas det iallafall. Tror att vi i skolan slutar kl 15:00! ...

Av Mathilda - 24 augusti 2014 10:17

Nix, inget stall blir det idag för mig. Ska bla åka till min farmor istället, tror jag hihi! Vad ska ni göra idag.   Imorgon börjar skolan 08:50 så anntingen går jag upp som vanligt och gör i ordning mig. Eller så tar jag lite sovmorgon. vi får s...

Av Mathilda - 24 augusti 2014 10:06

Tröja KappAhl Byxor vet inte men kan gissa på KappAhl

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards