Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda - 30 november 2013 13:37

 

Hej, har precis kommit hem efter att varit ute på stan en stund. Har inte bloggat nånting på de senaste dagarna av olika anledningar. Har skaffat instagram och där heter jag: Mathilda_Miss. Har även skrivit att jag har kik och där heter jag: misselly.official

Förlåt för dålig uppdatering. 

Ska lite senare till en affär. Annars inga planer, förutom läxor. :)

Kika in lite senare, mer update kommer! 

Av Mathilda - 30 november 2013 13:24

 


Av Mathilda - 27 november 2013 16:34

Jag tänkte nu skriva om vad jag tycker om olika skolämnen och så.


Matte: Sådär. Förstår jag uppgifterna eller vad man ska göra så går det bra annars inte så roligt.


Engelska: Rätt så roligt. Men det är typ samma sak på alla ämnen, förstår jag blir det liksom lite roligare.


Idrott: Ja, rätt så roligt. Man får röra på sig och det är ju bra. Det roligaste är alla olika lekar vi gör.


Syslöjd: Har inte haft det på ett tag sedan jag gick i fyran tror jag. Utan nu har jag haft träslöjd i stället. Men rätt så roligt.


Träslöjd: Sådär. Rätt så roligt.


Det här är inte alla ämnen som vi har men det är i alla fall några.

Kik

Av Mathilda - 27 november 2013 16:33

Ville bara säga att på kik heter jag:


miss-elly.official

Av Mathilda - 27 november 2013 16:28

Sitter och myser med... Ingen just nu.   

Är inne på kik och, ja messar med mina vänner.

Lite senare så ska jag åka och rida. Roligt! :)

Kommer ett inlägg alldeles strax om vilka skolämnen jag gillar. :)

Av Mathilda - 24 november 2013 20:30

Skola imorgon. God Natt.

Av Mathilda - 24 november 2013 13:26

Nu ska jag ut till kaninerna. Måste städa och sedan ska jag gå ut med min lilla Vida i koppel. :) <3


 


/ Mathilda

Av Mathilda - 24 november 2013 12:42

Förlåt för dålig update, var inte inne igår.


I dag så ska jag åka på kalas, roligt! :)

Igår så var jag på en julmarknad. Det var jätteroligt!! Fick bl a med mig lite godis hem.   

Vad tyckte ni om veckans bloggare. Om ni har någon blogg så kan ni kommentera den i detta inlägget så kanske just DU blir veckans bloggare. :)

Annars inga planer. Ska kika in till kaninerna snart.

Vet inte vad jag ska blogga om.

Jag vill liksom ha lite mer läsvärda inlägg och inte så korta.


// M




DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards