Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 31 januari 2014 18:01

Nu gör jag ingenting! Så kommentera något jag kan göra på mobilen.

Någon bra app
Spel
Blogg
Youtubekanal
Och mycket mer!

Av Mathilda - 31 januari 2014 16:43

Hej!

För typ en timme sedan kom jag hem från en skidbacke. Det var jätteroligt där, och vi var där med skolan. ;)

Så att jag är jättetrött i mina ben!

Av Mathilda - 30 januari 2014 19:50

Hej!! Nu steker jag pannkakor!! Bild:

Av Mathilda - 29 januari 2014 15:10

Jao! 

Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag!! LOVE!


Idag (på morgonen) fick jag:


* Chaps, det har man när man rider som jag ska göra idag!

* Ett kort på ett äventyrsland

* En slags borste när man ska borsta en häst

* Ridstrumpor

* Hästgodis (bra att ha)

Det var det jag kom på nu! Jag är jätteglad över sakerna jag fått!! 


Tack, tack och stoorrt tack!!


Av Mathilda - 28 januari 2014 19:50

Imorgon! Imorgon! Imorgon är det min födelsedag!!!!!!

Då fyller jag tolv år och jag längtar jättemycket!!

Kommentera gärna vilket datum ni fyller år och hur många år ni fyller!! ;)

Av Mathilda - 28 januari 2014 19:47

Här är dem kläderna jag hade i stallet!

Av Mathilda - 28 januari 2014 19:45

Hej! Och förlåt för dålig uppdatering. Jag vet. Igår var jag i stallet och idag med. Idag även kör. Så har inte riktigt hunnit med.

Men!
I helgen kommer det komma upp bilder!! På vår jättefina häst!! Även fakta om henne.

Så glöm inte och kika in i helgen!!

Puss på er!

Av Mathilda - 28 januari 2014 19:42

Hejsan! Här kommer lite bilder! Vi firade min födelsedag så här kommer dem! Egentligen fyller jag år imorgon!
Det här var det jag fick, tack så JÄTTEmycket!! Jag är jätteglad!
P.S One Directionparfymen luktar jättegott!

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards