Alla inlägg under februari 2014

Hej

Av Mathilda - 28 februari 2014 20:01

Nu sitter jag i soffan och äter godis. Än så länge har jag inte fått iordning på min andra blogg när jag ska blogga ifrån mobilen. Väldigt synd men aja. Jag tycker att Horseworld är en jättebra portal men jag vet inte hur jag ska göra med Wordpress - appen. Väldigt svårt. Så snälla! Om det är någon som bloggar på Horseworld och vet hur jag ska göra och kan hjälpa mig, snälla, kommenteeera!! Snälla! Skulle betyda väldigt mycket!

Puss på er!

Av Mathilda - 19 februari 2014 09:01

Snart sitter jag i bilen. För att vi ska åka skidor? Wihiiee!
Glöm inte att besöka: dromponnyn.horseworld.se

Av Mathilda - 14 februari 2014 08:53

Som de allra flesta vet nu så bloggar ju jag på: dromponnyn.horseworld.se.
Jag tycker det är en bra bloggportal. Men jag förstår inte hur man ser statistiken, och kan man ens se den?? Om det är nån utav er som läser min blogg på Horseworld och vet hur man kan se statistiken får ni gärna skriva det i en kommentar i DETTA inlägg.

Hoppas ni får en bra dag!

Och glöm inte!!
Det är alla hjärtans dag i dag! Ge varandra en kram! <3

Här är en kram från mig till DIG underbara bloggläsare!

Av Mathilda - 12 februari 2014 10:18

Hej!


Nu har jag skapat en ny blogg!


Kika in här: dromponnyn.horseworld.se

Av Mathilda - 12 februari 2014 09:59

Hejsan!

Nu sitte jag här och vickar på mina två lösa tänder. Först var det bara en som var lös. (Tror jag)
Sedan så råkade jag tugga på en jättehård potatisklyfta så då blev en till tand lös. Så då hade jag två rätt så lösa tänder.

Den nu på morgonen åt jag frukost och då blev den andra väldigt lös den också.

Så nu sitter jag här och vickar, å vickar..... Ååååå vickar haha!

Av Mathilda - 12 februari 2014 08:44

Hejsan!

Här kommer bilder del 3!
Alla bilder är tagna igår!
Vissa bilder har jag redigerat!

Av Mathilda - 12 februari 2014 07:36

Sovit gott?
Det har jag gjort! Haha! Jag somnade jättefort och när pappa skulle väcka mig så kom han i in och då var jag redan vaken men ja iallfall.

Sen så skulle jag några minuter senare efter han väckte mig gå upp, men då somnade jag om.

Så när pappa ropade igen så vaknade jag! Haha!! ;) :)


Idag ska jag byta portal.

För er som undrar så skriver jag inte vilken portal det är i DETTA inlägget utan i ett ANNAT inlägg.

// Mathilda

Puss

Hoppas ni gillar bilden!
Det här är en bild tagen igår:

Bio

Av Mathilda - 11 februari 2014 16:26

Hej!

Idag har jag vart på bio så det är därför jag inte har bloggat så mycket.

Idag har vart en rätt så "chilldag". Har inte gjort så mycket förutom att jag varpå bio. ;)

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards