Alla inlägg under december 2013

Av Mathilda - 31 december 2013 21:23

 

Förlåt för dålig uppdatering. Men ville iallafall slänga in ett inlägg innan 2013 är slut. Det här blir väl det sista inlägget för detta året.

Älskar er ska ni veta! Glöm inte att följa mig på instagram

 - Mathilda_Miss heter jag.


Hur jag ser ut ser ni där uppe!


Ha det så bra!!



Av Mathilda - 30 december 2013 11:51

   

Det här är en väst som jag fick i julklapp.

Gillat den jättemycket, men tror inte jag använder den nu när det ät så kallt ute. 

Av Mathilda - 30 december 2013 11:50

   

Av Mathilda - 30 december 2013 10:20

Godmorgon!

Idag är det ny vecka nya möjligheter. Men sista veckan på detta året. Vad tiden gått fort asså.

Längtar tills 2014. Vet inte varför men känns bara så. 

Planerna för idag är att rida. Rida, rida. Längtar!

Sen ska jag kanske vara med en kompis. Får se. Har inte bestämt nåt. 

Men om vi ska vara så kanske vi åker och shoppar. Vi har pratat om det.


~ Tack till alla som läser min blogg! ~

Av Mathilda - 29 december 2013 21:49

 

En bild på när jag spelar Sims.

God Natt.

Av Mathilda - 29 december 2013 18:44

 

Just nu fikar jag. Har gäster här. ;)

Längtar tills jag ska spela Sims. Bild kommer på det.

Fick en kommentar om att jag skulle ta en bild på när jag var sminkad. Så tänkte att jag skulle göra det imorgon. :) ;) 

Av Mathilda - 29 december 2013 17:39

Hejsan, just nu har jag besök. Sedan ska jag spela The Sims 3. Tycker det är jätteroligt. Jag har laddat ner det spelet på min IPhone så det finns på mobiler, vissa. Men tycker att det är roligare på datorn. :)

Ska ta en bild när jag spelar Sims.

Update coming!

Av Mathilda - 29 december 2013 12:44

 


Dem här borstarna är jag sjukt taggad på att använda. Jag fick de i julklapp och de kommer ifrån H&M.

Jag ska ha besök ikväll så då tror jag att jag ska använda dem. 

Ha det så bra!

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards