Alla inlägg under mars 2014

Av Mathilda - 31 mars 2014 19:34

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat så mycket i helgen. Men det är för att i helgen har jag varit och ridit väldigt mycket eftersom vi har fått låna en ponny under helgen.
Det var väldigt roligt!
I söndags hoppade jag Lucky och den andra ponnyn.
Det var jätteroligt!

Skriv gärna en kommentar om vad jag ska blogga om! Puss!

Av Mathilda - 29 mars 2014 19:42

Hej!
Förut i dag var jag iväg. Direkt efter det, när jag kom hem så tog jag på mig stallkläderna och åkte ut till stallet.
Vi red ut idag. Mamsen red på Lucky ( våran häst ) och jag red på en annan ponny, en B-ponny som är jättesöt!
Det gick jättebra och var väldigt roligt.
Imorgon ska jag förmodligen hoppa några hinder på den andra ponnyn. Kanske också på Lucky, vet inte ännu.
Hoppas ni haft en superbra dag! Kram

Av Mathilda - 28 mars 2014 16:25

Hår är en bild på Vida, ute i trädgården!

Av Mathilda - 28 mars 2014 14:24

Hej! Idag har jag varit i skolan. Sista passet hade jag idrott. Det var kul. Bär jag cyklade hem packade jag upp väskan och kollade instagram, kik m.m
Hoppas ni haft en bra dag i skolan/jobbet!

Idag ska jag också på kalas!

Av Mathilda - 26 mars 2014 17:41

Just nu spelar jag Hay Day och det är riktigt roligt!

Av Mathilda - 25 mars 2014 18:47

Nu sitter jag i bilen på väg till en affär för vi ska handla. Jag är påväg ifrån stallet.
Idag red jag Lucky.
Det gick jättebra!
Vi red på utebanan idag. Vi tränade lite galoppfattningar.

Ibörjan när vi hade henne var det svårt att få henne i galopp. Men de veckor som vi har haft henne har vi jobbat, jobbat och jobbat för att hon ska stärka galoppen. Eftersom vi nu har jobbat på galoppfattningar på nästan varje lektion så går det MYCKET bättre!

Av Mathilda - 25 mars 2014 16:18

I detta inlägg får ni gärna lämna en kommentar om ett önskeinlägg som ni har - som ni vill att jag ska skriva.
:)

Av Mathilda - 25 mars 2014 16:14

Idag var jag i skolan och jag redovisade/berättade min berättelse. Det var roligt. Min berättelse heter "Resan tillbaka"! Eftersom jag här hosta så hostade jag tre gånger när jag redovisade min berättelse. Lite jobbigt. Men, men.

Idag ska jag till stallet och rida på Lucky. Det ska bli jätteroligt! Vet inte om vi ska göra något speciellt.
;)

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards