Alla inlägg under juni 2014

Av Mathilda - 7 juni 2014 18:00

Förlåt så himla mycket för INGEN uppdatering, har varken haft så jättemycket tid för att driva inlägg eller lust. Men jag hoppas lusten och tiden kommit tillbaka nu!
Aa, nu har jag sommarlov. Skönt? Jepp, det är det minnsan.
Idag var vi på en affär. Där köpte jag två st små ljuslyktor, en fin kudde som jag ska ha i min säng, ett nagellack och en typ tofs och så en ring till det. Bilder kommer komma på det. Tyvärr inte idag, men förmodligen imorgon!

Av Mathilda - 1 juni 2014 12:51

Hej! Just nu är jag med en kompis. Vi har shoppat lite. Vi var inne på en del affärer men vi köpte saker/kläder på KappAhl och Lindex. Är nöjd med mina inköp.
Jag köpte en kortärmad/långärmad tröja. Sedan köpte jag en långärmad tröja som är jättefin. Den första tröjan är väldigt somrig m.m :)
Här kommer lite bilder på det jag köpte:
Den första tröjan kommer ifrån KappAhl och kostade 150:-, den se även på Rea! :)
Den andra tröjan kommer ifrån Lindex och är väldigt somrig. Den kostade 149:-. På bilden ser det ut som om att den är lila, men den är Rosa.

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards