Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda - 20 november 2013 17:00

Japp, ridning snart. Undra vad jag ska göra i dag. :)

Av Mathilda - 20 november 2013 16:23


Hej, idag startade jag en omröstning om hur ni tycker min blogg är. Ni får gärna rösta på den.


 


// Mathilda



Av Mathilda - 20 november 2013 15:59

1. Vit/Svart

2. Hund/Katt

3. Favoritfärg? Grön

4.Favoritmat? Bolognese och spaghetti/pasta

5. Favoritsport? Ridning

6. Concealer/Mascara

7. Favoritdjur? Häst

8. Cola/pepsi

9. Rosa/Gul
10. Chocklad/Chokladpudding?

11.Cupcakes/Bullar

12.Mascara/Kajal

13. Rouge/Puder

14. Lila/Blå

15. Varmt/Kallt. Lagom varmt

16. Regn/Sol

17. Hårspännen/Hårnålar

18. Chips/Ostbågar

19. Tv/Dator

20. Hamster/Marsvin


Det var 20 randomfrågor. Hoppas ni är nöjda. :) Glöm inte att lämna en kommentar om ett önskeinlägg!

Av Mathilda - 20 november 2013 07:44

 

Nu blir det skola. Sitter bilen påväg till skolan. Blev tyvärr ingen outfit nu på morgonen.

Tror den kommer lite senare. :)

Sedan ska jag rida. Ska bli väldigt roligt! Jag har varit sjuk så jag har inte ridit på jättelänge. 

Det blir nog inte så jättebra update idag på grund av att jag är i stallet. 

Ska försöka att vara en stund med kaninerna. :) Även städa lite hos dem. 

Annars inga planer för ikväll. Har ni några planer för idag/ikväll? 

Ha det så bra så hörs vi. :)


// Mathilda

Av Mathilda - 19 november 2013 20:31

   

Ville bara säga God Natt. 

Av Mathilda - 19 november 2013 20:01

 

Har ätit middag/kvällsmat nu. Förut så var jag ute och joggade med pappa. Skönt att få ut och röra på sig, kändes som det var ett tag sedan. :) Annars har jag inga planer ikväll. 


// Mathilda

Av Mathilda - 19 november 2013 17:11

Vilka bloggar läser ni, och har ni någon egen blogg?! Jag kanske kikar in och lämnar en kommentar :). 

Av Mathilda - 19 november 2013 17:06

Hej, nu kommer några böcker som jag verkligen vill dela med mig av till er då som jag gillar. 


- Siggeböckerna

- Klaraböckerna


Det var några av dem. Vilka böcker läser/gillar ni?

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards