Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda - 17 november 2013 13:50

Hej allihopa, här kommer bilder del 2.

Alla bilder är tagna i en skog. :)

 


 

 

 

 

   



// Mathilda


Av Mathilda - 17 november 2013 13:13

Så fort jag får datorn så tänkte jag (och mamma) föra över lite bilder till del 2. (bilderna del2) 


Nu ska jag gå och förbereda inför skönhetsinlägget. 


// Mathilda 


Av Mathilda - 17 november 2013 13:03

 


Nu nu har jag en fråga till er. Vad gillar NI att göra?


Av Mathilda - 17 november 2013 12:39


  

Hej allihopa! Har precis käkat lunch.



Förut så var jag ute med min kanin Vida i koppel, tog även lite bilder som kommer upp  lite senare.  


Har även planerat ett inlägg om skönhet. :) 

Svarade på en fråga förut. Den var så här: vad gillar du bäst, kanin eller häst? 

Svar: jag gillar bäst häst för att dem kan man liksom rida på och dem är större och så. 

Av Mathilda - 16 november 2013 18:44






Blev ett inlägg till! :) 

Men jag ska inte lägga mig nu.


 


// Mathilda 





Av Mathilda - 16 november 2013 17:54

Hej då alla, ska inte blogga mer idag. Men vi hörs väl imorgon?! Ha det så bra! :) <3


P.S Kika gärna in på mitt inlägg: "Lite bilder del 1" eller något liknande heter det. Del 2 kommer i morgon. 


// Mathilda

Av Mathilda - 16 november 2013 17:34

Dem här bilderna är inte tagna i dag utan det är lite blandat.

     

Hemma i köket, alldeles nyfrisserad. :)


 

Min älskade Vida. <3

  

Älskade Lola som nu tyvärr är i himlen men som fortfarande finns kvar i mitt hjärta. <3 <3 <3 

     

Vida när hon var liten!


Av Mathilda - 16 november 2013 16:28

Hej bloggen! Förut så var jag och mamma ute i skogen och tog några bilder, får se om dem kommer upp. :)

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards