Alla inlägg under februari 2014

Av Mathilda - 8 februari 2014 20:03

Hej!

Tyvärr så blev det inget kalas idag.

Av Mathilda - 8 februari 2014 17:53

Nu efter jag här vart i stallet och ridit kör jag på ännu ett träningspass!

Av Mathilda - 8 februari 2014 17:32

Här är en bild på Lucky. Bilden är ifrån när vi red.

Av Mathilda - 8 februari 2014 12:57

Här är en bild på Lucky och några snödroppar som vi har i våran trädgård!

Av Mathilda - 8 februari 2014 08:57

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag gjort!
Jag somnade jättesnabbt, haha!

Planer för idag, såg ni ju i förra inlägget men dem kommer här ändå:
* Städa rummet
* Gå ut till kaninerna; mata, städa gosa och kanske släppa ut dem i koppel utomhus
* Rida Lucky; mysa, gosa, rida och lite till.

*Kalas!!
Japp! Det är mina planer för idag! <3

Hoppas ni får en bra dag!

Av Mathilda - 7 februari 2014 20:52

Hej!

Här är mina planer inför helgen:

Idag:
Inget särskilt, har ju vart och ridit på fina Lucky.

Imorgon: (lördag)
Kalas kl halv 6, städa mitt rum,
Greja med en mattesida och sedan åka ut till Lucky och rida och mysa!

Söndag: åka ut till Lucky och rida.

Om det kommer till någonting så kommer jag skriva det.

Av Mathilda - 7 februari 2014 20:05

Nu ska jag berätta lite om min dag, (vad jag har gjort osv) :

På morgonen klockan åtta var jag i skolan
Sista passet hade några idrott som jag var med på, det var jätteroligt!
Slutade kl halv två ungefär
Gjorde mig iordning
Klockan två åkte jag hem
Sedan åt vi mellanmål och gjorde oss iordning för att åka till stallet
Vi var klara ungefär klockan tre då vi åkte till stallet


Hoppas ni har haft en bra dag!!

Här kommer en bild på Lucky!

Av Mathilda - 7 februari 2014 14:45

Hejsan! Förlåt för dålig bloggning men har inte riktigt kunnat.

Sen om ca en kvart drar jag till stallet och rider fina Lucky i ridhuset!

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards