Alla inlägg under februari 2014

Av Mathilda - 2 februari 2014 16:14

Nu har jag fikat efter vi har varit i stallet. Det var jätteroligt.

Mamma longerade Lucky. Vi borstade, myste gav henne massa kramar och godis!

Jag red på min kompis ponny. Det var jätteroligt!
Vi gjorde inget speciellt. Jag skritta, trava och galopperade.

Om några minuter kommer ett inlägg! Så kika in!

Av Mathilda - 2 februari 2014 10:32

En bild på mig och Lucky när vi hoppar!

Av Mathilda - 1 februari 2014 20:49

Hej!! Snart kommer bilder på våran häst ~ Lucky. Och även ett annat läsvärt och viktigt inlägg.

Så håll utkik!

Av Mathilda - 1 februari 2014 07:39

Hej!

Nu ska jag precis gå upp. Lite tidigt men det är ju för att vi ska åka och hämta hästen idag. Om några/någon timmar/ timme.

Bilder kommer!

Men det kommer då inte bli så mycket bloggning idag. För vi kommer hem i eftermiddag och DÅ kommer Update och bilder.

Jag tror ni förstår. Men det kommer komma Update.

Men. Jag kan försöka att blogga ifrån bilen. För varje månad får jag ny "surftid". Och eftersom det är den 1 februari idag. Så borde det fyllas på med nytt.

Hoppas ni vill följa med mig på våran resa! Hur det går när vi hämtar hästen osv.

;)

// Mathilda

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards