Alla inlägg under februari 2014

Av Mathilda - 6 februari 2014 06:55

Hej och godmorgon!

Planer för idag;

Nu på morgonen drar jag till skolan

Åker hem halv fyra

Sedan åker vi och handlar till mitt kalas som jag ska ha på Lördag

Ser ut som en bra dag!

Av Mathilda - 5 februari 2014 20:33

Följ gärna mitt instagramkonto! Där heter jag: @ponny_02l

Av Mathilda - 5 februari 2014 20:32

Godkväll!

Nu tänkte jag berätta lite om min dag:

Jag har varit i skolan, en helt vanlig onsdag med två st temapass, gick igenom matteläxan, ett idrottdpass och lite till.

Jag åkte hem kl halv 4. Kl 4 ungefär åkte vi till ett stall, för min lillasyster skulle rida. Sedan åkte vi till Lucky. Jag red lite och det gick väldigt bra. ;)

Efter vi kom hem från stallet bytte jag om från stallkläder till "vanliga" kläder.

Jag har också kollat på mobilen; instagram, kik, olika bloggar och så har jag bloggat lite. ;) :) <3

Hoppas ni har haft en bra dag!

Puss!

Av Mathilda - 5 februari 2014 06:36

Hej!
Förut har jag ju haft bilder del 1-5/6.

Nu ska jag ha det igen, fast jag börjar om och börja på del 1.

Hoppas ni gillar bilderna!!

Av Mathilda - 5 februari 2014 06:30

Här är en tekning som jag har målat:

Hoppas ni tyckte om den!

Av Mathilda - 5 februari 2014 06:29

Hej!

Sovit gott? Det har jag!

Nu lite planer inför veckan:

Onsdag: (idag) Eventuellt ridning på Lucky, yippiee!
Torsdag: Till stallet. Vet inte om jag ska rida, får se.
Fredag: Till stallet m.m
Lördag: Stallet
Söndag: Stallet

Mycket " till stallet" denna vecka! ;)
Jag vet inte riktigt om jag kommer att rida.

Hej

Av Mathilda - 4 februari 2014 14:53

Hejsan! 


Förlåt för jag inte har bloggat på typ en dag/två.

Men det är för att jag inte riktigt har tid. Skolan, Lucky och kaninerna tillexempel. ;) Hoppas ni förstår! 


Jag ska försöka att blogga bättre. Men jag har ju också tänkt på det här med bloggportalbyte. Jag KOMMER lägga ut det i god tid. Så då får ni besöka mig på den bloggen istället. Jag troooor att jag ska byta namn också. MEN , jag kommer skriva om det i god tid. Promise!


GLÖM inte, inlägg kommer!

Av Mathilda - 2 februari 2014 16:16

Hej!

Jag har tänkt att kanske byta portal till en annan.
Jag säger inte vilken portal.

Men ni kommer få reda på det!

Puss!

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards