Alla inlägg under februari 2014

Av Mathilda - 11 februari 2014 16:21

Här är ett par nya skor som jag har fått! Jag tycker dem är JÄTTEfina!! Kommentera gärna vad ni tycker om dem!

Bilder:

Av Mathilda - 11 februari 2014 11:04

Godförmiddag!

Mina planer för idag är inga särskilda förutom att jag ska gå på bio och det ska bli väldigt kul!

Det var ett tag sedan jag var på bio. ;)




Jag kommer troligtvis att byta portal imorgon (onsdag).

Vet tyvärr inte om det blir på förmiddagen eller på eftermiddagen.

Men, jag kommer blogga på bloggplatsen imorgon och kanske skriva in en länk till den "nya" bloggen.
Så att ni enkelt kan hitta den! ;)

Av Mathilda - 10 februari 2014 17:32

Att byta portal.

Ja, detta är någonting som jag har tänkt på ett tag.

Och nu ska det troligtvis bli av.
Kanske idag eller imorgon. Vi får se.

Men jag kommer nog att skriva här vad den heter och allt.

Av Mathilda - 10 februari 2014 11:10

Av Mathilda - 10 februari 2014 11:09

Såg ni på Ponnyakutens avsnitt som visades igår?

Av Mathilda - 10 februari 2014 11:08

Puss till er!

Hej

Av Mathilda - 9 februari 2014 18:20

Ville bara säga TACK till alla som besöker min blogg!
Puss

Av Mathilda - 9 februari 2014 13:04

Hejsan allihopa!

Idag nu på förmiddagen har jag fått väldigt mycket gjort.
Jag har städat hos kaninerna och vart ute med Kasper och Vida i koppel/sele. Min lillebror var med.

Har gort typ halva mattesidan ;)

Kollat insta och kik, även spelat Flappybird som är ett väldigt roligt spel. ;)

Snart ska jag och mamma ut till stallet, vi ska rida Lucky mm.
Bild kanske kommer!

Ha det så bra sålänge!

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards