Alla inlägg under mars 2014

Av Mathilda - 16 mars 2014 13:34

Alla läxor avklarade, skönt! Vi hade matte, engelska och svenska. Gjorde allt idag. ;)
Gjorde också lite andra mattesidor, ska göra klart resten imorgon.

Annars har jag inget annat inplanerat idag. Imorgon är det måndag. Det innebär skola, men också nya möjligheter! :)

Kommentera vad ni ska göra idag!

Solen skiner också! Vilken bra dag!
Nu ska jag gå ut i det härliga vädret och ta några bilder!
Puss

Av Mathilda - 16 mars 2014 09:42

Nu har jag ätit frukost, gott!
Ska snart göra lite mattesidan och även läxor. Planer för idag.... Inget bestämt ännu. :)

Längtar sååååååhäääääärr mycket efter Lucky och ännu MER!! Längtar tills på tisdag/onsdag då jag äntligen ska få rida henne! Puss och kärlek till dig gumman!

Hoppas ni sovit gott! Det har jag!!

Kärlek till alla som läser min blogg!

// Mattis ~ Mathilda

Outfit:

Av Mathilda - 15 mars 2014 11:40

Plugga

Av Mathilda - 15 mars 2014 10:08

Här är min nya myssplats! Haha! ;)

Av Mathilda - 15 mars 2014 09:07

Godmorgon på er!
Vad gjorde ni igår? Själv hade vi besök.
Idag ska vi bowla och det ska bli sååå kul!! Var ett tag sen. :)

Ska även göra lite läxor.

Hoppas ni sovit gott inatt. Det har jag gjort, förutom att jag vaknade tror jag två gånger inatt.

Verkligen älskar min nya frisyr! Vad tycker ni?

Av Mathilda - 14 mars 2014 20:09

Hej på er! Idag efter skolan var jag och klippte mig! Det var jätteroligt och det blev jättefint!
Så här blev det:

Av Mathilda - 14 mars 2014 06:22

Godmorgon! Idag är det min namnsdag idag för det är Mathildadagen idag! Hihi!
Hoppas ni sovit gott!!

Det har jag gjort! ;)

Kram

Av Mathilda - 13 mars 2014 16:39

Klockan tre slutade jag skolan idag. Det gick bra, vi hade bl.a Matteverkstad och bild idag. ;)

Idag ska vi inte åka till stallet.

En bild på Lucky:

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards