Alla inlägg under mars 2014

Av Mathilda - 24 mars 2014 19:27

Vad vill DU att jag ska skriva om?

Vad tycker DU om min blogg?

Varför läser du min blogg?

Hoppas ni vill skriva en kommentar och svara på frågorna!
Kram!

// Mathilda

Av Mathilda - 24 mars 2014 15:59

Hej!
Idag var jag i skolan.
Efter det hade vi läxläsning.
Då gjorde jag klart resten av läxorna.
Idag har jag hostat jättemycket, frusit och haft lite ont i huvudet.
Så... Det var lite jobbigt.
Hoppas ni har haft en trevlig dag i skolan/ på jobbet!

// Mathilda

Av Mathilda - 23 mars 2014 19:21

Hej!
Idag red jag på Lucky. Det gick jättebra och vi hoppade! Eftersom Lucky bara är 7 år kan hon hoppa högre än vad hindret är.
Ibland blir jag lite rädd när hon hoppar så högt, men jag tycker det är jätteroligt att hoppa!

För er som undrar så är Lucky en D-ponny.

Nästa helg så ska jag hoppa en B-ponny. Det ska bli jätteroligt!

Idag så hopade Vida (min kanin) några hinder. Det gick jättebra och hon är jätteduktig! Det var som en liten bana som hon hoppade med 3 stycken hinder i rad. Hon hoppade alla 3 hinder utan något stopp! Jätteduktig!

Av Mathilda - 23 mars 2014 11:14

Av Mathilda - 22 mars 2014 20:31

Följ gärna mig på Instagram. På Instagram heter jag @mathilda012
Kram, kram
@mathilda012
Följ, följ!

Av Mathilda - 22 mars 2014 20:15

Hej! Just nu har jag kalas och vi har ätit tårta. Den var jättegod! Tack så jättemycket till alla som läser min blogg, och till alla fina kommentarer jag får! Kramar till er!! Tycker det är jätteroligt att ni läser min blogg!

Av Mathilda - 22 mars 2014 10:21

Idag ska jag ha kalas. Det ska bli väldigt roligt! Eftersom vi ska ha kalas så blir det ingen ridning idag. Men vi ska ut till Lucky.

Av Mathilda - 21 mars 2014 19:09

Idag på ridningen skötte sig Lucky fantastisk bra! Vi tränade på galoppfattningar i höger och vänster, och det gick jättebra! Rider ni? Vad brukar ni träna på?

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards