Alla inlägg under maj 2014

Av Mathilda - 29 maj 2014 13:13

Idag är det min systers födelsedag! Grattis bästa du! Hon fick bl.a En så kallad "massageborste" till kaninerna, ett hinder som både jag och hon önskat oss sjukt länge och så fick hon en typ tub där det är hål i och så kan man lägga i godis där i. Så när de rullar på den kommer det godis!
Ska se om jag kan ta några bilder på hindret sedan och lägga ut det här på bloggen och på instagram! För er som har instagram; följ mig där! Bra uppdatering!

Älskar denna fantastiskt vackra bild på mig å Vida:

[Bild]

Av Mathilda - 26 maj 2014 17:48

Hej! Förut så spelade jag in en video där jag gjorde en smoothie Challenge med några goda saker osv. Det fick väldigt bra.
Smoothien blev sådär haha! :)

Men ja, ja. Det var jättekul art göra den!

Av Mathilda - 26 maj 2014 13:30

Mm. R.I.D.A

Det är något sepciellt med de ordet. Tänk; galoppera på stranden, eller på ängen, vinna tävling efter tävling, sedan kvala upp till SM - Svenska Mästerskapen.

Åh, den känslan när man lyckas inne på tävlingsbanan. Åhhh. Det var ett tag sedan det. Men snart hoppas jag att få tävla men Lucky. Kanske en Pay and Jump/Clear Round eller något liknande. Blir alltid så himla pirrig. Jag kan bli nervös i en eller flera veckor innan tävlingsdagen.

Nu har jag inte ridit på jättelänge. Jag hade kunnat rida idag på förmiddagen. Men jag valde att gå på stan med några kompisar istället. Det var också jätteroligt!

Av Mathilda - 25 maj 2014 20:15

Hej! Idag har jag varit hos farmor. Vi firade Mors Dag. Det var jättekul där. Vi spelade t ex fotboll, riktigt roligt!
Har ni firat Mors Dag idag?

Av Mathilda - 25 maj 2014 14:30

Grattis världens bästa Mor idag på Mors Dag!

Till dig som en Mors Dag-present har jag köpt en bukett blommor, ett kort där det står lite saker; Grattis på Mors dag & ett läppstift, hihi! För er som undrar är det i färgen Beige.

Har ni firat era mammor, mormor eller farmor idag?

Själv ska jag sedan till farmor och fira Mors Dag! <3

Av Mathilda - 25 maj 2014 13:11

I detta inlägg tänkte jag tipsa om en sida på nätet som heter craycray.se

Där säljer de massor av olika saker. Te x borstar, handprodukter, läppprodukter och ögonprodukter. Riktigt bra sida som jag tipsar om. Och vet ni vad de mer säljer? BABY LIPS!

Har än så länge inget Baby Lips men på stan finns det en affär som bla säljer Body Mist, eos och Baby Lips. Idag när vi var på stan skulle vi gå dit och titta om de hade öppet. Men de hade de inte. Troligtvis för att det är söndag idag.

Men för er som gärna vill köpa Baby Lips men som inte har någon affär i närhten som säljer Baby Lips, så kan ni gån in på craycray.se.

Här visar jag steg för steg hur ni hittar Baby Lips på sidan!

* börja med att söka på craycray.se baby lips genom Google

* då kommer du automatiskt till Baby Lips

* bläddra sedan lite längre ner på sidan
 så hittar du de!


Kika in på craycray.se

Av Mathilda - 25 maj 2014 13:04

Hej! För ca en halvtimme kom jag hem efter att ha varit på stan med 2 kompisar. Vi hade de väldigt roligt. Eftersom att det är söndag idag så hade typ bara Willys öppet. Men där köpte jag i allafall en glass. Jag har glömt bort vad den heter med det är vit choklad utanpå och inuti är det jordgubbsglass! Väldigt god men tyckte att själva jordgubbsglassen var godast!

Sedan köpte jag även en blombukett och ett kort till Världens Bästa Mamma. Eftersom det är Mors Dag i dag!<3


Snart ska iallfall jag till min farmor och där ska vi fira Mors Dag!



Av Mathilda - 24 maj 2014 18:07

Idag har vi spelat fotboll. Tror vi spelade 6 matcher. Jättekul!
Därför ingen bra uppdatering. Hade U tr med mig mobilen. Men ja ja. Annars har jag inte gjort så mycket mer!

Nu är jag i allafall JÄTTETRÖTT, speciellt i mena ben! ;)

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards