Alla inlägg under april 2014

Av Mathilda - 24 april 2014 15:55

Nu är jag hemma från skolan och fritids!
Ska strax vara med mina syskon, godingar!
Imorgon är det fredag, yes! Älskar fredagar! Puss, puss till fredagar!! Haha!

Har inte ridit på hela veckan, på grund av en sak... :( men hoppas att jag får rida i helgen. För då ska förmodligen en bästa vän till mig komma och ska få rida på Lucky. Längtar, så hoppas det blir av. Vi har pratat om det i veckor, och månader. Så hoppas, hoppas!!

Läs hennes blogg: www.nattstad.se/riderforalltid

Verkligen bra blogg så läs!!! ;)
Tänkte att jag sedan skulle göra ett inlägg om...... Spännande! Kika in lite då och då vett ja*

Av Mathilda - 23 april 2014 20:21

Vilken är din favorithäst på Skellefteå Ridklubb? - har aldrig varit där så jag vet inte.

THIS OR THAT TAG

Godis/chips - godis!!

Häst/ponny - beror lite på. Men just nu skulle jag välja ponny. Min familj har ju en D-ponny.

The Fooo/ Justin Bieber - The Fooo

Paddock/ridhus. - beror också lite på. Är det fint väder ute skulle jag välja paddocken. Är det blåsigt, regnigt eller snöigt eller något liknande skulle jag välja ridhuset.

Box/spilta - Box!

Favoritlåt? - har ingen direkt favoritlåt men gillar "Timber" och "I Need Your Love". ;)

Tack sååååå jättemycket för frågorna jag fick, love!

Kommer inom kort ha en till frågestund om Lucky. Ni kommer då få ställa frågor som har med LUCKY att göra. #lucky#love#u

Av Mathilda - 23 april 2014 20:00

Här kommer några fina vårbilder jag tog idag i min trädgård!
@mathilda_012 - mitt instagramkonto

Av Mathilda - 23 april 2014 16:44

14:de plats på: flest inlägg!
Det är för er som jag bloggar och det är NI som gör att jag vill det!

Bäst är ni!

Av Mathilda - 23 april 2014 16:32

Instagram - mathilda_012

Kik - misselly.official

Av Mathilda - 23 april 2014 16:16

Hej!

Idag har jag varit i skolan. Vi hade 2 pass med tema där vi bl.a Fördjupade oss om vad vi ville jobba vidare med. Sedan hade vi 1 pass då vi hade idrott. Det sista passet gjorde vi olika saker.

Efter skolan gick jag till fritids till klockan var halv 4. På fritids gjorde jag en läxa. Inte hela för jag hann inte.

Idag kommer även svaren på " Frågestunden del 2 ". Nyfikna? :*

OUTFIT-
Istället för den andra grå/rosa-tröjan som jag hade igår har jag en fin och bekväm stickad tröja ifrån Ullared!

Av Mathilda - 22 april 2014 16:50

Här kommer bilder del 2

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards