Alla inlägg under april 2014

Av Mathilda - 5 april 2014 10:37

Här kommer mina planer tills på tisdag, USA!

Lördag (idag) - packa, packa blogga och packa!! :)

Söndag- på söndag åker vi. Ska bli väldigt roligt!

Måndag- ska jag fota till er, blogga och.... BADA!

Tisdag- Bada!!

Här får ni en bild på sötaste Vida!

Av Mathilda - 5 april 2014 10:32

Här kommer mina planer tills tisdag! USA!

Lördag (idag) - Idag ska jag packa vad jag ska ha med mig till USA!

Söndag- Imorgon åker vi! (Bara en dag kvar!)

Måndag- är vi i USA. Ska förmodligen bada! ;) Bilder på det!

Tisdag- Tror jag ska bada då också!

Här får ni en bild på värdens bästa häst, Lucky!

Av Mathilda - 5 april 2014 07:08

Det är bara en dag kvar tills USA!
Idag ska jag packa! ;)

Av Mathilda - 4 april 2014 20:11

Tjenare! Hoppas ni haft en bra dag! Idag har jag varit och ridit på Lucky. Det var väldigt roligt och det gick jättebra med galoppen idag!
Efter att vi tränat en del så går det verkligen toppen!

Om 2 dagar åker jag till USA! Såklart kommer det uppdatering därifrån!

Av Mathilda - 3 april 2014 20:31

Idag var kag ute hos kaninerna.
Vi gick ut med dem i koppel i trädgården.
Jag tror Vida tyckte det var väldigt roligt! Sedan släppte vi in de i deras utebur så att dem fick äta lite gräs!

Av Mathilda - 3 april 2014 06:33

Godmorgon! Igår bloggade jag tyvärr inget. :(
Tack till alla som läser min blogg! :)
Idag ska jag till skolan.
Sedan efter fritids åker jag hem och gör mina läxor.
Bloggar såklart också!
Skriv gärna ett tips på ett blogginlägg!

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards