Alla inlägg under april 2014

Av Mathilda - 21 april 2014 10:08

Igår var vi på Hööks. När jag fyllde är fick jag ett presentkort på Hööks. Så igår använde jag det!

Köpte en piké, en långärmad tröja och en röd huva till Lucky! Riktigt nöjd!
Lucky har ett rött schabrak, som matchar väldigt bra till den röda huvan! :)

Igår använde jag mina nya tröjor! Ska be någon ta kort på mig så får ni se på de!

Vad tycker ni?
Här kommer lite bilder:

Av Mathilda - 21 april 2014 10:02

Godmorgon!

Planer för idag....

På eftermiddagen ska jag rida Lucky. Ska bli väldigt roligt eftersom det gick så bra igår. Hoppas det går lika bra idag! Igår hoppade vi inte, utan tränade mest på att hon ska gå på tygeln osv!
Så hoppas på några hopp idag!

Ska försöka att blogga lite mer om smink. Så vad vill ni att jag ska blogga om (smink)?

Av Mathilda - 20 april 2014 20:53

Nu kör vi en frågestund! Ni frågar, jag svarar! Fråga, fråga!

Ni får fråga om precis vad SOMHELST!

Puss

Av Mathilda - 20 april 2014 20:03

Här kommer lite bilder på Lucky, från idag!
Love U värdens bästa häst!

Av Mathilda - 20 april 2014 18:00

Hej!

Nu är jag och mamma å handlar. ;) åker direkt från stallet till mataffären!

Idag när jag red Lucky gick det toppen! Verkligen toppen! Gick på tygeln nästan hela tiden! Värdens bästa häst!

När jag har varit borta så har mamma tränat, tränat och tränat Lucky på att hon ska gå på tygeln, och... det har VERKLIGEN gett resultat. Värdens bästa!

Ska be mamma att ta lite bilder på mig och mina nya grejor från Hööks! En piké och en långärmad tröja! Köpte även en röd huva till Lucky som matchar väldigt bra till hennes fina röda schabrak!

Av Mathilda - 20 april 2014 15:37

Hej!

Just nu sitter jag i bilen på väg mot värdens bästa Lucky! Ska bli jätteroligt att rida henne och träffa Lucky eftersom jag inte sett och ridit henne på ca 2 veckor. Love U Lucky!

Hoppas på att vi ska hoppa!

USA~ när jag var i USA så fick jag ett paket med Body Mist's. Skrev igår att jag skulle visa de på bild, men har tyvärr inte tillgång till att lägga ut en bild på de. Antingen kommer det att dröja några dagar eller en vecka. Vi får se! ;) Bilder på det kommer, promise!

Av Mathilda - 19 april 2014 17:04

Glad påsk alla mina läsare! Hoppas ni får en superbra påsk!

Av Mathilda - 19 april 2014 16:57

Hej, hej! Nu är jag hemma i Sverige. Roligt!
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket under resan. Men hoppas ni fortsätter läsa den ändå! När jag kommer hem (eller imorgon) kommer det kort på några speciella saker jag fick i USA!

Kommer bli bättre bloggning nu när jag är hemma i Sverige!

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards