Alla inlägg under april 2014

Av Mathilda - 12 april 2014 17:38

Vad ska jag blogga om? Har ni några förslag som ni tycker jag ska skriva om?

Vad gillar ni att läsa?

Bild: jag och min söta Vida! ;)

Av Mathilda - 12 april 2014 05:30

Hej!
Idag har vi vart på ett ställe där det finns olika attraktioner/karuseller.
Det var jätteroligt!

Hoppas ni har det bra!
;)

// Kram Mathilda

[Bild]

Av Mathilda - 9 april 2014 13:42

Hej!
Just nu sitter jag på hotellrummet och ska snart gå och äta frukost!

Igår var vi på ett jättestor shoppingcenter med väldigt många affärer!

// Mathilda

USA

Av Mathilda - 7 april 2014 21:59

Hej! Nu är jag i USA. ;) Resan gick bra!
Hoppas ni haft en bra helg!

Av Mathilda - 6 april 2014 08:36

Yes, nu sitter kag i bilen på väg till flygplatsen, typ! ;)

När kag såg hur många som hade besökt min blogg igår blev jag väldigt glad! Love & love to you! :**

Jag hoppas kag kan uppdatera er från USA; men bad, sol, shopping och en massa kul! ;)

Jag hoppas ni som läser min blogg verkligen gillar min blogg!

Så därför får ni gärna kommentera ett önskeinlägg!

Puss

Av Mathilda - 6 april 2014 07:08

Tack så JÄTTEMYCKET till alla som läser min blogg!

Love, Love & Love to YOU!

Av Mathilda - 5 april 2014 12:05

Packning till USA!

Av Mathilda - 5 april 2014 10:44

Youtube!

Vad tycker ni ska jag börja med Youtube? Isåfall kommer kanalen förmodligen heta Miss-Elly.

Den kommer att handla om:

? Hästar
? Min vardag
? Olika Challenge
? Det ni vill
? Min blogg...
? ... och en massa kul!!!

Om jag skapar en Youtubekanal så får ni gärna följa mig!

Kommer även att lägga ut det på min blogg (denna) att jag har skapat den och vad jag heter osv.

Vad tycker du? Ska jag skapa en YOUTUBEKANAL?
Kommentera gärna!

Nu ska jag packa inför USA, puss

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards