Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 3 januari 2014 14:30

Av Mathilda - 3 januari 2014 13:31

Här är två stycken bilder och en kommentar till dem! Ni får självklart lämna en också!!
1. Kärlek till alla där ute!
2. Jag tittar upp mot ett tag och undrar vad gör ni just nu?

Av Mathilda - 3 januari 2014 07:34

Tack så jättemycket för 17 besökare igår och redan 2 besökare nu när kl är halv åtta, helt otroligt! Älskar er!

Av Mathilda - 3 januari 2014 07:32

Godmorgon! Sovit gott? Det har iallafall jag gjort. Jag somna på bara några minuter.
Planerna för idag är inget särskilt. Kolla instagram, tjata på mamma om det här andra kontot jag har tänkt att öppna/ starta. Nyfikna? Om jag gör det så kommer jag att skriva det här på bloggen osv men det är ett konto mot mobbning.
Iallafall sen på lördag ska jag rida och jag längtar så. Förra gången jag red med mamma så var det ett väldigt intensivt pass och svetten bara rann utmed ryggraden och på händerna osv. Då vi tränade på galoppfattningar. Hästen jag rider är en 6-åring.
Så jag längtar tills jag får rida igen . ;)
Min favoritsport är ridning, sen kommer handboll. Jag har spelat handboll i några år sen så tröttnade jag lite så jag slutade. Så nu håller jag bara på med ridningen. :)
Vad är eran favoritsport/vad gör ni helst när ni tränar? Det kan tex vara: gå på gymmet, dansa, spela fotboll, ishockey osv. Kommentera!!

// Ha en fortsatt bra dag!!

Av Mathilda - 2 januari 2014 21:19

Ville först och främst tacka för 12 besökare.
Och sen, godnatt !
En bild på mig ifrån i sommras tror jag! ;)

Av Mathilda - 2 januari 2014 17:46

Här är lite fler bilder på skalet. Råkade trycka på spara inlägget. Men ja, ja!
Vad tycker ni om skalet?

Av Mathilda - 2 januari 2014 17:44

Av Mathilda - 2 januari 2014 12:26

Hejsan. Idag på instagram skapade jag en egen hashtag som heter: schleichfotonse. När jag har hashtagat en bild med shleichfotonse så har bilden att göra med shleichhästar. Jag och min lillasyster har tagit jättemånga bilder på hästar och tillbehör till hästar osv. Så kika gärna in på instagram. För er som inte har instagram så ser ni bilderna där uppe! Sök på hashtagen schleichfotonse eller gå in på mitt konto: Mathilda_Miss. Där kommer ni att se massa bilder på hästar och tillbehör till dem.
Bilderna där där uppe är inte alla bilder vi tog men iallafall några! Hoppas ni är nöjda med inlägget och tyckte bilderna var fina!

[Bild]

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards