Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 16 januari 2014 17:36

Jajemen. Läxorna står på schemat. Bara att sätta igång haha!

Av Mathilda - 16 januari 2014 17:34

Av Mathilda - 16 januari 2014 17:26

Nu sitter jag i bilen på väg hem. För er som undrar; nej jag har inte gått till skolan förens nu. True.

När jag kommer hem ska jag ta en frukt och sätta mig DIREKT i sängen och PLUGGA! Plugga, plugga & ........
PLUGGA!
Vilk ju lixom va bland dem bästa i klassen så då gäller det bannemej att plugga! Right?

Glöm inte att kika in senare idag!!
Massa inlägg på G! Inte sånna tidsinställda inlägg utan *direktinlägg. Kommer ta lite paus då och då å uppdatera bloggishen.

Funderar på att göra en STOR grej här på bloggen. Inlägg på det kommer! ;)

Av Mathilda - 16 januari 2014 06:38

Hejsan!

Undrar bara, har ni sett att jag har gjort om på bloggen? :)

Av Mathilda - 16 januari 2014 06:36

Nu ska jag snart dra till skolan. Jag att vi iallafall ska ha Syslöjd. ;)

Hoppas ni får en bra!
Skriver mer bär jag kommer hem om vad som har hänt. ;)

Av Mathilda - 15 januari 2014 15:19

Hej! Jag fick en fråga om jag kunde säga vilken av djuren som är erat favoritdjur. Så det tänkte jag svar på. 

Det var....


Hund!!

 


Med hela ca 28%!!

 

Jag tror ändå att både Katt och Hund är de vanligaste djuren. :) Right??


Nu fråga till er. P.S svara gärna på den i en kommntar!! :)


Har ni något djur hemma? Isåfall vilket djur?

Av Mathilda - 14 januari 2014 16:03

Hej, nu har jag haft en fråga om vad ni gillar mest för djur.

Och då fick ni massa alternativ att välja imellan.

Men nu tänkte jag att vi har haft den frågan väldigt länge.

Så jag kommer att byta fråga.

Om några minuter kommer det att vara en ny fråga på g.

Så kika in lite då och då under dagen vettja!! :)


Av Mathilda - 13 januari 2014 19:26

Idag har jag ju vart i skolan. Som vanligt. You know. ;) måndag, skola ~ ny vecka = nya möjligheter. Right?

Idag i skolan var jag verkligen SÅÅÅÅÅ trött, haha! ;) Typ låg på golvet och var jättetrött. Men allt efter som så blev jag piggare. :) Bra!! ;) :)

Imorgon blir ett inlägg på morgonen. Lite vad jag har på mig för kläder ~ vart det kommer ifrån osv.

Det blir mycket svårare nu att blogga lika mycket som man liksom har gjort under helgen. För nu har ju skolan börjat igen, eller började förra veckan men. Ja, ja. ;)

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards