Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 21 januari 2014 17:55

Stort tack till alla som följer/kikar in på min blogg!!

Kärlek till er!

Av Mathilda - 21 januari 2014 17:52

Är verkligen, helt klart Klara-böckerna!!!

Jag tycker att författaren skriver väldigt bra så man lever sig in i boken väldigt mycket.

För er som är nyfikna på boken så vet jag tyvärr inte vart man kan köpa den. Men jag tipsar boken för er som är runt 10 år - 13 år ungefär.

Jag tror att det är en bra ålder att läsa boken. ;)

Av Mathilda - 21 januari 2014 17:48

Är verkligen, helt klart Klara-böckerna!!!

Jag tycker att författaren skriver väldigt bra så man lever sig in i boken väldigt mycket.

För er som är nyfikna på boken så vet jag tyvärr inte vart man kan köpa den. Men jag tipsar boken för er som är runt 10 år - 13 år ungefär.

Jag tror att det är en bra ålder att läsa boken. ;)

[Bild]

[Bild]

Av Mathilda - 21 januari 2014 16:00

När jag fyller år önskar jag mig detta:


Ridkläder

Hästgrjeor

Hästgodis

Pengar

och

Presentkort på Hööks.

Av Mathilda - 21 januari 2014 15:19

Jag ville bara tacka till alla som kikar in på min blogg!

Ni är guld värda för mig!! 


Men nu kommer jag till det som ni kanske kommer få mest tankar och funderingar på.

 



Jag har tänkt på det här några gånger...

Jag funderar på att byta till en annan portal. 

Det är INTE för att det är något fel med Bloggplatsen.se

Men nu vet ni det.

Av Mathilda - 21 januari 2014 15:14

Hej! Nu är jag på fritids. 


Idag var jag i skolan. Det var väldigt roligt för vi hade tema, som jag gillar för det handlar om förr i tiden. :)

Vi hade också idrott. Då tränade vi styrketräning. Jag var väldigt trött efter det.


Kika in snart igen! Update kommer!

Av Mathilda - 21 januari 2014 06:48

Tack så sjukt mycket för alla som kikar in på min blogg! Verkligen älskar er! ??

Som sagt STORT TACK!!

148 besökare!

Av Mathilda - 21 januari 2014 06:42

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggade så mycket i går men det var för att jag;

Grejade lite med läxorna

Och

Var i stallet.

Och sen är det ju så att skolan är igång, för ett tag sen startade skolan. Så väldigt mycket av dagen är jag i skolan.
Det är ju en liten annan sak om det är helg. Men jag har fortfarande läxor då.
;)

Så jag hoppas att ni förstår vad det är jag vill komma fram med!

Somsagt GODMORGON! ??

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards