Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 12 januari 2014 11:35

Idag har jag och mamma vart på en butik där man kan köpa blommor bl.a Så vi köpte två st nya blommor till mig. ;)
Ni får en före och efterbild längre ner i inlägget. :)

Annars så snöar det jättemycket säger jag bara! Har gjort en video om det på mitt instagramkonto, om snö . Så den kan ni kolla på om ni har instagram. :)

Hoppas ni sovit gott! Det har i alla fall jag gjort. Om jag minns rätt så somnade jag på bara några minuter.

För er som undrar så la jag mig tio i tio och läste en bok tills klockan var 5 över 10 eller någonting.

Om ni har några bra boktips så får ni jättegärna skriva dem i en kommentar. ;)
Skulle vara roligt att få lite boktips!

Och även filmer. Tips på olika och bra filmer!! ;)

Av Mathilda - 11 januari 2014 21:04

Japp. Rubriken säger allt liksom. ;)

God Natt!

Av Mathilda - 11 januari 2014 19:48

Soffan. Är det inte rätt så skönt nät man bara har en chilldag framför sig lixom?

Idag har jag vart ute hos kaninerna. Mamma städa hos de och jag kollade igenom lite ridgrejor och så.

Hade tänkt att duscha mitt hår men har inte gjort det. Så imorgon på förmiddagen ska jag se till att göra det. Mata kaninerna också på morgonen.

Follow My instagram: Mathilda_Miss

Kik: missellyofficial

Tyvärr blev det ingen dator nu ikväll. Sorry!

Ska försöka att sätta mig och fixa med det imorgon på förmiddagen.

Jag har skrivit ett inlägg för några månader sedan om " att skjuta upp saker & ting ". Så ni förstår nog att jag verkligen skjuter upp saker titt som tätt. ;)

Ha det så bra!

Av Mathilda - 11 januari 2014 15:03

Hej nu har jag precis varit ute hos kaninerna. Vi städade hos dem. Förberede matdags för ikväll.

Jag och mamma grejade och bla sorterade ridsaker och ryktgrejor osv.
Så nu är det så fint så att det nästan glänser haha! ;) :)

Här är en bild på mitt skrivbord.

Och även en bild på en snödroppe som finns i våran trädgård.

Av Mathilda - 11 januari 2014 12:32

Hej! Idag har jag städat mitt rum och dammsugit.
Senare idag ska jag:

? Gå ut till kaninerna (efter maten)

? Ikväll ska jag sätta mig i en skön & mysig gotländsk och skriva ca 3 långa läsvärda inlägg. Något av inlägget kommer nog att bli ett tidsinställt inlägg.

Så idag och imorgon, speciellt imorgon, kommer det komma uppdatering, asså.

Jag fick en kommentar av en tjej att jag ska skriva lite mer om smink osv. Så det ska jag börja försöka att göra.
~ Blogga mer om smink, mode & skönhet, osv. ~

Av Mathilda - 10 januari 2014 18:55

Jao. Du får kommentera vad JUST DU tycker att jag ska blogga om!!

Av Mathilda - 10 januari 2014 17:40

Här är en före och efterbild på mina naglar.
Jao. Kommentera gärna vad ni tycker. ;)
Nagellacket är ifrån Depend i nummer 381.


Detta nagellack är något jag tipsar!!
Det första är ett annat nagellack och set är de sista som är ifrån Depend. :)

Av Mathilda - 10 januari 2014 15:41

Hej! Om några minuter ska jag äta mellanmål. ;)
Men ville bara slänga in ett inlägg till er!
Ville också säga att detta EOS lipbalm verkligen är jättebra! <3

Köpte mitt på: KICKS
Kostade: ca 89:- kr
Färg/ nummer : Summer Fruit

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards