Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 19 januari 2014 10:28

Nu läxor!

Av Mathilda - 19 januari 2014 10:20

Nu läxor!

[Bild]

Av Mathilda - 19 januari 2014 10:18

Godmorgon!

Sovit Gott? Det har iallafall jag gjort! ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva i detta inlägg.

Men jag bjuder väl på en bild!

Av Mathilda - 18 januari 2014 19:34

Här är några av alla bloggportaler som finns:

Bloggplatsen.se

Blogg.se

Horseworld.se

Horsespot.se

Nattstad.se

Och så finns det ju såklart JÄTTEMÅNGA fler. Men det var ju somsagt några av alla bloggportaler. ;)

Jag här tänkt på att byta till en annan portal. Men vi får se.

OM set skulle hända så skriver ju såklart det så ni får veta det. ;)

Hey

Av Mathilda - 18 januari 2014 18:57

Nu sitter jag i soffan och göttar mig. ;)
Idag har jag städat rummet,

Vart med mina syskon,

Varit i en butik och köpte en ryktborste,

vart med kaninerna och städat hos dem,

vart inne på kik och instagram

och

ätit JÄTTEgod Tacos!! ;) Love it!

SNART kommer två stycken korta med viktiga inlägg!!
Kika in här lite senare!

//Mathilda

Av Mathilda - 18 januari 2014 14:33

Dem här citaten har jag gjort. Stolt!

Av Mathilda - 18 januari 2014 14:31

Hej och förlåt för dålig uppdatering. :( Bättre ska det bli!

Idag har jag vart i en affär. Där köpte jag en Magic Brush. Till en häst. ;)

När jag rider brukar jag använda en sådan borste och jag tycker dem är jättebra! Och verkligen något jag tipsar!

Jag har även städat rummet. Som vanligt haha!

Nepp, nu ska jag gå till min syster!

Ha det så bra. Update kommer!

// Mathilda

Bjuder på bilden:

Av Mathilda - 17 januari 2014 07:33

 

Hej/godmorgon!


Igår eller iförrgår gjorde jag nya frågor till bloggen. Ni får gärna svara på dem. 


// Mathilda 

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards