Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 23 januari 2014 20:06

Hejsan! Här kommer bilder del 5!

Bilder del 6 kommer snart!

Av Mathilda - 23 januari 2014 16:20

Nu sitter jag på pappas kontor och gör typ ingenting. Hahha! ;)


Annars kan jag väl skriva lite om min dag!


Somsagt har jag praoat på min pappas jobb idag. :) Det var roligt.


Från 8:00 till typ 17:00 eller någonting. :)


På förmiddagen var jag med på pappas kontor.


Senare på förmiddagen åkte vi till en butik och kikade där. Butiken "hör" till pappas jobb.


På eftermiddagen var vi på ett lager och kikade där. Vi pratade också lite med några personer.  Lagret är JÄTTESTORT! :)


Sen har jag kikat lite på min mail och olika dokument.


Eftersom om att jag praoar så måste jag också skriva en del saker som jag sedan ska visa för min klass. :) ;)

Det sk bli roligt att få berätta om mina två praodagar. ;)


//Mathilda


Av Mathilda - 23 januari 2014 14:11

Hej! Nu är jag på prao. Vad gör ni?

Jag sitter och skriver lite på datorn. ;)

Av Mathilda - 23 januari 2014 12:54

Nu sitter jag i bilen på väg till en affär. Vi ska kolla lite saker sen så ska vi till McDonalds. Gott!
Även fast jag åt där igår. Hihi! ;)

Somsagt. Jag har skrivit på bloggen att jag och min mamma har vart och kollat på en häst. ;) vi provred den och det kändes RIKTIGT bra!!

Första gången jag såg henne tyckte jag direkt att hon var JÄTTESÖT!! <3
Jag älskar henne jättemycket! :)

Men mamma var lite osäker för att hon var så ung. 7 år ~ unghäst. Men jag älskar henne ändå (hästen) och om vi köper henne tror jag att vi kan ha VÄLDIGT mycket roligt tillsammans.
Men vi ska kanske åka och provrida henne igen. Troligen på lördag. :) längtar jättemycket tills dess!

Hörs sen, puss!

Av Mathilda - 22 januari 2014 15:45

Nu har ni cansen att tipsa mig om några bra bloggar som om ni brukar läsa.  :)


Det kan var just DIN blogg, din kompis blogg eller bara någon blogg du läser. :)


Sååå....

KOMMENTERA vettja!!


Så kommer jag att kika in på den bloggen ni kommenterade!

Av Mathilda - 22 januari 2014 15:30

När ni läser detta inlägg sitter jag förmodligen i bilen på väg till.... En HÄST!! :)


När jag fick reda på detta blev jag SÅÅÅHÄÄÄRRR GLAD!!

Jag fick verkligen glädjetårar när mamma sa detta!!


LOVE YOU!! :) <3


Så himla glad!!


Update kommer!! :)

Av Mathilda - 22 januari 2014 14:39

Somagt så kommer ett inlägg kl 3 på eftermiddagen. Då får ni veta lite mer om det "hemliga!"


Men eftersom jag ska bort snart så kommer jag inte kunna blogga. Men... Jag har gjort flera tidsinställda inlägg! Så uppdatering kommer ändå!!


//Mathilda

Av Mathilda - 22 januari 2014 14:20

Nu sitter jag på min mammas jobb.

Vi är på ett möte men jag är inne på datorn för att uppdatera er lite. :)

Klockan tre ska vi åka iväg. :)


Nyfikna på vad? Update kommer, inlägg med just DET jag ska göra. ;)


Hoppas ni blev nöjda med alla redigeringsbildena jag gjorde.

Det mesta var liksom med samma bild på. Men jag själv tycker att det är roligt att se alla olika redigeringar. ;)

Jag ska försöka ta olika bilder på mig så att det inte är samma bild hela tiden. :)


Nepp, nu ska jag göra fyra stycken tidsinställda inlägg.


Soo.... UPDAE COMMING!!


//Mathilda

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards