Alla inlägg under december 2013

Av Mathilda - 5 december 2013 17:20

Här kommer 5 ni kanske inte visste om mig:


1. Jag är blyg inför nya personer som jag inte har träffat förut.

2. Jag brukar nästan alltid stå och prata och/eller sjunga i duschen, kul!

3. Jag har varit med i 2 clear rounder i hästhoppning, med världens bästa häst!! Saknar dig...<3

4. Mina drömjobb är: frisör, makeup-artist, jobba i en klädaffär eller mataffär, ridlärare (kanske) och helt klart inom TV och film/media!

5. Jag älskar tacos och McDonalds!


Det här var 5 saker ni kanske inte visste om mig! Hoppas ni tyckte att den var bra, så hörs vi!


// Mathila

Av Mathilda - 5 december 2013 17:19

Av Mathilda - 5 december 2013 07:45

Godmorgon! 

Sitter just nu i bilen på väg till skolan. Igår och i förrgår gjorde jag verkligen två läsvärda inlägg om lite allt möjligt, sedan råkade jag radera båda. Men ja, ja det är bara att ta nya tag. :)

Det här får bli ett litet kortare inlägg. 

Hej

Av Mathilda - 3 december 2013 20:36

Godnatt!

Av Mathilda - 1 december 2013 19:00

 

Japp, nu var det första advent i dag. Roligt! Är väl ca 23 dagar kvar tills julafton. :) 

Till er som har sett Julkalendern, vad tyckte ni om den? Jag tyckte iallafall att den verkade jättespännande och rolig! 

Idag så har jag även bakat och dekorerat pepparkakor, roligt!

Har varit inne på instagram idag och kollat runt och gillat bilder även ett stort tack till alla som följer mig där!! :)

Besök gärna dessa bloggar:

missanimallover.bloggplatsen.se

missvanessatjejen.bloggplatsen.se

och

msptm.bloggplatsen.se.


Även ett riktigt STORT, RIKTIGT STORT TACK till alla som följer/är inne på min blogg dagligen, TACK!! :)

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards