Alla inlägg under december 2013

Av Mathilda - 20 december 2013 07:48

Varför började jag att blogga egentligen? Svaret får ni i detta inlägg!


Jag har många förebilder, som tex ens persons blogg. Jag läser hennes blogg varje dag och genom det så får jag inspiration. Jag kommer på flera ord, men jag säger det. Här och Nu: Du är GRYM på det du gör Nellie! 

 KIKA IN HÄR - Nellieberntsson.metromode.se


Sedan tänkte jag såhär jag vill också veta att ni som läser min blogg vet att jag finns, ni diggar mig! 

Det var del 1, del 2 kommer senare ikväll. 

Av Mathilda - 19 december 2013 22:00

 


På Instagram heter jag: Mathilda_Miss.

Följ gärna mig där om ni har Instagram.

Vad heter ni på instagram? Kommentera så kanske jag följer DIG!

Av Mathilda - 19 december 2013 21:19

Kevin Walker vann IDOL 2013!! Grattis Kevin! 

Är inne på IPaden just nu, så det går inte riktigt att infoga ett klipp här inne. 

SÖK på " Kevin Walker Belong Official". 

Så väljer Du den fösta videon.

 

 

Av Mathilda - 19 december 2013 19:14

Vad gör DU, som läser min blogg just NU? Det kan man ju fråga sig. Lämna en kommentar vet ja!

Idag har jag varit på fritids. Det var en rätt så rolig dag i dag på fritids. Vi spelade dator i flera timmar och sedan var vi på stan på bibliotek och lämnade in några böcker som vi fick i uppgift. Roligt. Det var nog bland de roligaste dagarna (i 5:an) på fritids jag haft!! 

Vi åt Risgrynsgröt till mat, vilket jag tycker gott!!

Förut fick jag en jättefin kommentarer av en tjej so verkade jätteg'o!


Annars har jag inte gjort något särskilt idag! Läs gärna mina svar på några frågor lite längre ner. 


Lämna gärna en kommentar om vad DU tycker min blogg ska innehålla!

Av Mathilda - 19 december 2013 12:00

Nu kommer några frågor som jag ska svara på:


Vad gillar du för djur? Hästar, hundar,kaniner och katter.


Vad heter du på stardoll? Mathilda_Miss


Vad gillar du för sorts musik? Jag gillar pop.


Vad gillar du för godis? Jag gillar lakrits, och Marabous Apelsin Krokant.


Vad är din favoritsminkmärke? Inget. Jag har ingen favorit.


Favoritsminkprodukt? Concealer är min favoritsminkprodukt.


Häst/Katt


Hund/Hamster

Av Mathilda - 19 december 2013 11:03

Nu är jag på fritids med några kompisar. Är inne på datorn just nu, ville bara göra ett inlägg så att ni har något att läsa. Hihi! ;)


Idag så ska jag greja på mitt rum. Fixa lite, och så.


Följ gärna min vän emmakarin03 på instagram. 

Jag heter Mathilda_Miss


Hej då! Ses snart igen. Om en timme kommer det komma upp ett inlägg! Kika då!!   


// Mathilda

Av Mathilda - 18 december 2013 20:30

God Nattis alla! Sov gottis!

Av Mathilda - 18 december 2013 16:47

Nu ska jag göra i ordning mig för jag ska till stallet Ha det bra!

Förresten blev inte Jul - tagen ett tidsinställt inlägg. Hihi ;)

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards