Alla inlägg under december 2013

Av Mathilda - 29 december 2013 11:17

Har sovit gott inatt. Igår så åkte mina kusiner hem  kl sju. Sen efter det installerade mamma sims på datorn så då spelade jag det en stund. 

Idag så har jag vart inne på kik - misselly.official

Och även instagram - Mathilda _Miss. Är privat där men lämnar ni en kommentar här på bloggen så godkänner jag dem eftersom bi läser min blogg och vet vem jag är och så.

Idag ska jag åka till badhuset.

Sen kl fem på eftermiddagen ska vi få gäster och sen så ska jag spela Sims och så klart vara med kaninerma!


Så det blir en rätt chill dag. Hoppas ni får en bra dag!

Av Mathilda - 28 december 2013 17:17

 

Just nu är jag med mina kusiner. Så därför ingen bloggning, sry. 

Dem kom till oss typ halv 11 och ska vara här tills klockan 7. 

Vi har vart ute hos kaninerna, spelat spel och surfplatta/mobil. Annars inget speiellt. Kommentera gärna vad ni har gjort eller ska göra.

Idag så ska jag ladda ner The Sims 3, startpaket. Längtar så!


Av Mathilda - 27 december 2013 17:48

Idag har jag varit på en `` tävling``. Det gick jättebra, inga vägringar eller rivningar. Var i stallet från kl nio på morgonen tills ungefär halv tolv eller någonting. Så jag var där väldigt länge.  Men det var väldigt roligt. ;) Och der är ju huvudsaken, eller?


Kika in här igen om en timme eller någonting. Då skriver jag lite mer om min dag!

Av Mathilda - 26 december 2013 09:19

Godmorgon alla härliga personer!

Igår skrev jag ett inlägg om vad jag hade fått. Och, tack snälla för alla paket jag fick!! 

Annars idag så ska jag gå på Sune På Bilsemester på bio. Det ska bli roligt för har velat se den. Sett att dem gjort reklam för den filmen.

Imorgon ska jag rida. Det är en liten typ Clear Round -tävling. Jag är en sån tjej som blir nervös för minsta lilla grej. Nu när jag vet att Clear Rounden är imorgon så är jag JÄTTEnervös!! Vill bara få bort tankarna.... Men min lillasyster är ju med på den.  Jag tror det kommer att gå bra, men vi får vänta och se. 


//Mathilda

Hej

Av Mathilda - 25 december 2013 20:35



Idag så så har jag varit hos min farmor. Roligt! Vi åt en italiensk kaka. Jag fick också några julklappar till:  


Ett Smyckesskrin, Två stycken änglar (tror det var i glas), två hundra kronor & en tavla.

Hoppas ni fått några fina julklappar!



Av Mathilda - 25 december 2013 07:49

Detta inlägget är från min nya mobil, iPhone4S. :) Så glad! Annars fick jag:

  • Kläder
  • Ett par nya ridbyxor (som jag önskat mig)
  • Öronmuffar som man har när man rider
  • En radio
  • Pengar
  • Smink & sminktillbehör
  • En plånbok
  • Guinness World Records 2014
  • Böcker
  • En ny film
  • Sims startpaket
  • Sims (expansionspaketet) Husdjur 
  • Underkläder + strumpor
  • Väst som jag ska ha ute i stallet. Ingen säkerhetsväst.

Sedan kommer jag inte på nåt mer, hihi. Men idag ska jag vidare och få träffa lite mer släkt!

Ha det bra!


Av Mathilda - 24 december 2013 20:55

Hej allihopa! Vad var er bästa Julklapp? Jag fick flera bästa julklappar men en av dem är en iPhone4S!! Jag är jätteglad!! 

Av Mathilda - 24 december 2013 11:55

Nu drar jag iväg till några som vi ska fira jul tillsammans med. Roligt!

Hoppas ni får några klappar av snälla Tomten! Haha!

 

Ha det bra!

DET HÄR ÄR JAG


Hej, jag heter Mathilda och är 12 år gammal!

Jag har en kanin som heter Vida. Jag och min familj har en D-ponny som heter Ballinaclogh Lucky.
Min blogg handlar om hästar, ridning, kaniner, smink och en massa annat kul!

Hoppas du vill läsa den!

FRÅGA MIG

28 besvarade frågor

OMRÖSTNING

Hur tycker ni att det är att börja skolan igen?
 Jättekul! Längtar efter läxor
 Roligt, längtar mest efter kompisarna!
 Sådär
 Tråkigt

SÖK I BLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

BESÖKSSTATISTIK

INSTAGRAM

Följ mig på instagram. Där heter jag: @mathilda_012

Där uppdaterar jag dagligen om allt!


Ovido - Quiz & Flashcards